dimarts, 18 de setembre del 2012

Presentació personal i declaració d'intencions





Benvinguts al meu bloc,





Sóc la Núria Escuin, tinc 23 anys, visc a Sant Climent de Llobregat (Barcelona) i estic estudiant el 1r curs del Grau d'Educació Infantil a la Universitat Ramón Llull. Vull ser mestra perquè crec que es un treball molt satisfactori, m’agrada molt la idea de poder transmetre als infants tots el coneixements necessaris per el seu desenvolupament, aquests coneixements els aniré adquirint al llarg dels meus estudis.

Aquest bloc es un espai on podreu fer un seguiment dels meus aprenentatges durant el curs, en especial trobareu activitats que realitzaré a les assignatures de GTIC (Gestió de les noves tecnologies) i COED (Comunicació oral, escrita i digital) corresponents al mòdul anomenat "L'Escola d'Educació Infantil", d'aquesta manera podem posar en comú informació i opinions.


Esper-ho que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada